سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

مجموع بازدیدهای وبلاگ: 5941
تعداد بازدید امروز: 3
تعداد بازدید دیروز: 0
  • درباره من


  • انجمن فناوری و اطلاعات دبیرستان شاهد پسرانه خمین
    مدیر وبلاگ : صالح محمدی[5]
    نویسندگان وبلاگ :
    امین کفایتی (@)[1]


  • لوگوی من


  • مشاهده اوقات شرعی


  • وضعیت من در یاهو


  • یــــاهـو
  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    انجمن فناوری و اطلاعات دبیرستان شاهد پسرانه خمین
    دانش، منشأ هرگونه خیری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
  • تمرکز نویسنده: صالح محمدی سه شنبه 84/12/9 ساعت 9:16 ص
  • در حدود ۳۰ ثانیه به چهار نقطه‌ی کوچکی که در میان این تصویر می‌بینید، نگاه کنید، سپس به یک صفحه سفید مثلاّ دیوار نگاه کنید و چشمان خود را مدام پلک بزنید،‌ چه می‌بینید.

     

    30 ثانیه به چهار نقطه‌ی بینی من نگاه کن و بعد به دیوار نگاه کن و پلک بزن، ببین چه می‌بینی؟


  • نظرات دیگران ( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ